Obsah článku
ToggleProdej glampingového místa je specifický proces, který vyžaduje znalost trhu a pochopení potřeb turistů, kteří hledají unikátní zážitky. Glamping, tedy kombinace kempování a komfortu, se stal v posledních letech jedním z nejoblíbenějších trendů v turistice. Pokud se rozhodnete prodat své glampingové místo, je důležité vědět, jak správně přistoupit k prezentaci a prodeji takového unikátního projektu.
Jako realitní makléřka s bohatými zkušenostmi v oblasti prodeje nemovitostí zaměřených na turistiku vám nabízím praktické tipy, jak úspěšně prodat glampingové místo. Podíváme se nejen na technické aspekty prodeje, ale i na to, jak využít výhod tohoto segmentu turistiky k dosažení co nejlepší ceny.
Než se pustíme do podrobností o prodeji glampingového místa, je důležité si připomenout, co glamping vlastně znamená a proč je v současnosti tolik oblíbený.
Glamping je spojení slov „glamour“ (luxus) a „camping“ (kempování). Jde o kempování, které nabízí komfort a pohodlí obvykle spojené s luxusními hotely, avšak ve venkovním prostředí. Glampingová místa mohou zahrnovat stylové stany, dřevěné chatky, karavany nebo moderní tiny houses, které jsou vybaveny vším, co si turista může přát – od pohodlných postelí po kvalitní koupelny a kuchyně.
Tento typ ubytování přitahuje nejen milovníky přírody, ale i ty, kteří si chtějí užít přírodu bez nutnosti vzdát se pohodlí. Glampingová místa jsou ideálním spojení pro ty, kteří chtějí uniknout z ruchu města a zároveň si dopřát luxusní zážitek.
Prodej glampingového místa může být výhodný, pokud správně vyhodnotíte aktuální trendy v turistice a poptávku po tomto typu ubytování. Zde jsou některé situace, kdy může být prodej ideální:
Zisk z investice: Pokud jste investovali do glampingového místa a chcete realizovat zisk, prodej může být skvélé rozhodnutí, obzvlášť pokud jste v místě rozvinuli ziskový turistický projekt.
Změna podnikatelských plánů: Možná se rozhodujete věnovat jinému typu podnikání a hledáte někoho, kdo převezme váš projekt a pokračuje v jeho rozvoji.
Konec sezóny nebo nedostatek času: Pokud vám chybí čas nebo energie na správu glampingového místa, prodej může být výhodnou cestou, jak se vyhnout dalším nákladům a administrativním záležitostem.
Správné stanovení ceny je klíčové pro úspěšný prodej. U glampingových míst hraje cenu několik faktorů, které je třeba zvážit:
Lokalita je naprosto klíčová. Pokud se nacházíte v turisticky atraktivní oblasti, poblíž národních parků, jezer nebo přírodních rezervací, cena glampingového místa bude vyšší. Pokud je místo blízko významných turistických destinací nebo má výborné dopravní spojení, může být cena výrazně vyšší.
Glampingové místo se prodává nejen podle toho, co nabízí kemp, ale také podle zázemí a vybavení. Kvalitní infrastruktura, např. vlastní sociální zařízení, solární panely, vodní hospodářství nebo stylové a komfortní ubytování, může cenu zvýšit. Mnoho turistů hledá místa s vysokým komfortem a unikátními designovými prvky.
Pokud je vaše glampingové místo již etablované a má pozitivní recenze, pravidelný příliv turistů a dobré marketingové zázemí, můžete za něj žádat vyšší cenu. Mnozí kupující ocení, pokud bude mít místo solidní klientelu a dobrou reputaci na sociálních sítích nebo rezervačních platformách.
Vzhledem k tomu, že glampingová místa bývají populární především v letních měsících, může mít prodejní cena vliv na sezónnost a poptávku. Mimo hlavní turistickou sezónu se prodeje mohou zpomalit.
Prezentace glampingového místa je velmi důležitá, protože potenciální kupci chtějí vidět, co všechno nabízíte, a jaký zážitek mohou očekávat. Zde je několik tipů, jak prezentaci maximálně využít:
Kvalitní fotografie a videa: Investujte do profesionálních fotografií a videí, které ukážou nejen samotné ubytování, ale i okolní přírodu, atmosféru a detaily, které dělají vaše místo unikátní. Videa mohou potenciálním kupcům pomoci představit si, jaký zážitek budou mít.
Online rezervační systémy: Pokud je vaše glampingové místo již součástí rezervačního systému (např. Booking.com, Airbnb), mějte připravené odkazy a statistiky z těchto systémů. Zájemci tak budou mít přehled o počtu rezervací a stabilní poptávce.
Popis zážitků: Glamping není jen o ubytování, ale i o zážitcích. Podrobně popište možnosti aktivit v okolí (turistika, cyklistika, wellness), nabídku stravování a další zážitky, které mohou hosté využít.
Pokud máte glampingové místo, které chcete prodat, a potřebujete odbornou pomoc, jsem tady pro vás. Jako realitní makléřka s dlouholetými zkušenostmi vám pomohu správně ocenit vaši nemovitost, připravit ji na prodej a zajistit atraktivní prezentaci. Postarám se o komunikaci s potenciálními kupci a vše zařídím tak, aby byl prodej co nejjednodušší a co nejvýhodnější pro vás. Jelikož se starám o další dva projekty spojené s glampingem a to tinyhouseprodej.cz a glampingstany.cz mám velkou databázi klientů, kteří tyto typy projektů vyhledávají a určitě by byli rádi, kdyby si zkrátili cestu budování a mohli začít rovnou provozovat.
Pokud máte zájem o nezávazný odhad nebo více informací, neváhejte mě kontaktovat. Ráda vám pomohu s prodejem vašeho glampingového místa a zajistím, že váš projekt bude mít úspěch i po prodeji.
Děkujeme za vytvoření krásné prezentace k prodeji našeho domu. Mnohaleté zkušenosti, profesionální a příjemný přístup paní Hlávkové vřele doporučujeme.
Barbora je skvělá makléřka, která nám pomohla prodat byt rychle a bez starostí. Všechno zařídila, vždycky byla k dispozici a díky jejímu přístupu jsme se nemuseli o nic stresovat – určitě ji doporučujeme!
Měl jsem obrovské štěstí, že jsem mohl využít služeb Barbory Hlávkové, která se ukázala jako opravdový profesionál v oboru. Po zdědění garáže v zóně bytovek od mých prarodičů jsem byl zpočátku zmaten ohledně její skutečné hodnoty. Dlouholetý nájemce se snažil garáž odkoupit za 200 000 Kč a já to chtěl prodat, prostě rychlé peníze 😀 ale právě Barbora rychle a precizně zjistila, že reálná tržní hodnota garáže přesahuje půl milionu korun!!! Byl jsem v šoku z této zprávy. Původní nájemce o tom samozřejmě věděl. A chtěl mě.. vy víte co 🙂 Díky jejím odborným znalostem a pečlivému přístupu jsem se vyhnul nevýhodné transakci a nyní garáž úspěšně pronajímám jinému zájemci a za větší peníze. Její profesionální poradenství a důkladný přístup mě naprosto přesvědčily, že spolupráce s ní je tou nejlepší volbou pro každého, kdo hledá spolehlivého makléře. Mám vícero majetku. A každý majetek teď bude spravovat paní Hlávková. Věřím ji. Velice doporučuji Barboru Hlávkovou všem, kteří ocení kvalitní a důvěryhodné služby!
Makléřka přijela, nafotila, také natočila 3D virtuální prohlídku což je výhoda pro odlišení se, kupec s hotovosti byl hned do týdne. I dronem záběry na celou nemovitost jsem měl od makléřky, za mě profi přístup a jednání. Prohlídky vyřídila za mě, takhle jsem přišel jen na podpis rezervační smlouvy a kupní smlouvy a měl jsem po starostech. S cenou jsme také nemuseli hýbat, další zájemce s hotovostí byl taky. Zažil jsem i jiné makléřky jiných konkurenčních firem u svých jiných nemovitosti a to se nedá srovnávat, jak kvalita fotografií, tak videa i služeb. Za mě mohu jen doporučit
Vážená paní Inženýrko, ráda bych Vám touto cestou ještě jednou poděkovala za pomoc při prodeji domu po babičce, který konkurenční agentura prodávala nezvykle dlouho. Fungujete naprosto skvěle! Děkujeme a jistě se na Vás v budoucnu rádi obrátíme.
Profesionální přístup, naprostá a ochota, paní inženýrka Hlávková je prostě profesionál. Paní Hlávková nám pomohla s odhadem ceny našeho domu, poté navrhla marketingovou strategii prodeje a do měsíce jsme měli zájemce. Děkuji i za vyřešení překážek spojených s prodejem, vím že to nebylo jednoduché. Budeme doporučovat dál paní Hlávkovou a její tým.
+420 773 750 076
bara.hlavkova@re-max.cz
Rádi Vám pomůžeme s profesionálním a rychlým prodejem nemovitosti. Vždy se snažíme získat co nejvyšší cenu, například aukcí nemovitosti.